Office Manager

Pridané 9.10.2019

Schönherr Rechtsanwälte GmbH, organizačná zložka

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

 Vystavovanie zahraničných a domácich faktúr, evidencia, overovanie a spracovanie faktúr, spracovávanie došlých faktúr, sledovanie cashflow; spolupráca na vytváraní rozpočtu organizácie; úzka spolupráca s finančným oddelením vo Viedni; Účasť a prezentácia výsledkov spoločnosti na pravidelných výročných stretnutiach;

 Personalistika - vyhľadávanie, výber a integrácia zamestnancov; sledovanie dochádzky; príprava podkladov na výpočet miezd; príprava zmlúv a dodatkov; spolupráca s HR oddelením s materskou spoločnosťou vo Viedni - účasť na pravidelných medzinárodných tréningoch; organizovanie kultúrnych a vzdelávacích aktivít a podujatí, team-buildingových eventov, jazykových kurzov a pod.;

 Marketing – príprava podkladov pre právnické ročenky, zadávanie článkov do tlače, príprava účasti na konferenciách - zabezpečenie marketingových materiálov a pod.; spolupráca s univerzitami
Účasť na pravidelných medzinárodných workshopoch organizovanými marketingo-vým oddelením vo Viedni – prezentácia spoločnosti medzi ostatnými jurisdikciami;

 Organizácia medzinárodných konferencií – zabezpečenie ubytovania, konferenčnej sály, stravy, podkladov, technickej podpory, vybavovanie víz pre účastníkov, prehliadky mesta, večerného programu, vyzdvihnutia z a na letisko – pri dodržaní vopred stanoveného budgetu;

 Zabezpečenie chodu sekretariátu, koordinácia administratívno-správnych činností, nákup kancelárskych potrieb; zodpovednosť za zabezpečenie spoľahlivej prevádzky;

 IT - príjem, analýza a riešenie problémov od užívateľov, následne vyhľadanie najschodnejšieho riešenia problému v spolupráci s IT oddelením vo Viedni;

 Príprava prezentácií a reportov, evidencií na pravidelnej báze;

 Práca s interným databázovým systémom;

Reklama / advertisment

Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny

od € 1.500,00 v závislosti od skúseností a individuálnych schopností kandidáta

Reklama / advertisment

Zamestnanecké výhody, benefity

- mobilný telefón aj na súkromné účely
- parkovacie miesto
- kurzy nemčiny
- flexibilný pracovný čas
- zázemie medzinárodnej spoločnosti
- práca v mladom a dynamickom kolektíve
- možnosť odborného rastu
- ďalšie vzdelávanie formou školení a seminárov
- priestor pre sebarealizáciu

Požiadavky na zamestnanca

Reklama / advertisment

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Fakturácia - pokročilý
Hospodárska korešpondencia - pokročilý
Microsoft Excel - pokročilý
Microsoft PowerPoint - pokročilý
Microsoft Word - expert

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- organizačné schopnosti a zmysel pre detail
- zodpovednosť, dôslednosť a spoľahlivosť
- reprezentatívne vystupovanie
- vysoké pracovné nasadenie
- vyžadujeme aktívnu znalosť aspoň jedného jazyka
- lojalita k zamestnávateľovi

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Schönherr je popredná a progresívna advokátska kancelária s najväčším zastúpením v rámci strednej a východnej Európy, ktorá sa zameriava na top business klientelu. Vo svojich 14 medzinárodných kanceláriách zamestnáva viac ako 300 právnikov.


Kontaktná osoba: Klaudia Mázsárová, Office Manager

Počet zamestnancov

10-19 zamestnancov

Adresa spoločnosti

Schönherr Rechtsanwälte GmbH, organizačná zložka
Prievozská 4/A, Apollo BC II
821 09 Bratislava
http://www.schoenherr.eu