Supervízor pre Call Centrum

Pridané 10.9.2019

CreditCall, s.r.o.

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Na pobočku vo Zvolene hľadáme šikovného kolegu/kolegyňu pre vedenie tímu telemarketingových operátorov. Očakávame od teba skúsenosti s vedením ľudí, výborné komunikačné zručnosti, schopnosť motivovať seba aj svojich ľudí, asertívnosť a tiež spoľahlivosť pri plnení pracovných zadaní.

Tvojou náplňou práce bude:
• vedenie telemarketingových projektov pre klientov,
• komunikácia s klientmi,
• zodpovednosť za pridelený tím operátorov,
• príprava a realizovanie školení pre nových aj starších operátorov ( príprava metodiky ku školeniam - produktové školenia, zlepšovanie komunikačných zručností, vzdelávanie, atď.),
• podpora a zvyšovanie motivácie operátorov (starostlivosť o profesijný rozvoj, konštruktívna spätná väzba),
• reporting, vyhodnocovanie zrealizovaných kampaní,
• zodpovednosť za dosahovanie výsledkov,
• návrhy na optimalizáciu procesov.

Pracovná doba: po - pia: 8:00 - 16:30 (resp. podľa potreby a prevádzky kampaní).

Reklama / advertisment

Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny

750€ / brutto, po zaškolení 800€ / brutto + mesačné a kvartálne odmeny

Reklama / advertisment

Zamestnanecké výhody, benefity

Ponúkame ti prácu v príjemnom prostredí, priateľských kolegov, služobný notebook a telefón, pravidelné teambuildingy, možnosť zúčastňovať sa vzdelávacích kurzov a celkovo prácu v ktorej sa rozhodne nebudeš nudiť. :)

Samozrejmosťou sú stravné lístky, motivačné bonusy a v deň narodenín dovolenka navyše.

Reklama / advertisment

Informácie o výberovom konaní

Kontaktovaní budú len vybraní uchádzači.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Jazykové znalosti

Slovenský jazyk - Expert (C2)

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - pokročilý
Microsoft Word - pokročilý
Microsoft PowerPoint - pokročilý

Počet rokov praxe

1

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Očakávame od teba:
- vynikajúce komunikačné a riadiace schopnosti,
- schopnosť koordinovať ľudí a ich pracovné činnosti,
- technický prehľad a logické myslenie,
- orientácia v informačných systémoch,
- odolnosť voči stresu,
- tímový duch a zároveň schopnosť samostatnej práce,
- aktívny a cieľavedomý prístup k práci,
- orientácia na výsledky a výkon/kvalitu prideleného tímu operátorov,
- zákaznícka orientácia, inovatívnosť, samostatnosť, proaktivita, flexibilita.
- pozitívny vzťah k práci s ľuďmi, mentorovanie a koučovanie,
- prax v call centre výhodou.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Naša spoločnosť CreditCall, s.r.o. pôsobí na trhu už viac ako 10 rokov. Pre našich klientov poskytujeme služby kontaktného call centra, telefonického zberu dát a vymáhania pohľadávok. Aktuálne pôsobíme v štyroch prevádzkach – Bratislava, Zvolen, Žilina a Topoľčany.

Sme odborným hráčom, máme licenciu Samostatného Finančného Agenta a sme členom ESOMAR. U nás sa môžte v práci vzdelávať aj zabávať.

Chcete premeniť voľný čas na peniaze? Tvoríme menšie pobočky s rodinnou a priateľskou atmosférou. Realizujeme projekty pre banky, poisťovne a iných významných klientov. Práca v našom call centre ponúka výbornú príležitosť pre profesionálny rozvoj.

Neváhajte a príďte sa presvedčiť osobne :-)

Počet zamestnancov

50-99 zamestnancov

Adresa spoločnosti

CreditCall, s.r.o.
Račianska 66
831 02 Bratislava
http://www.creditcall.sk

Zdroj: http://profesia.sk/praca/creditcall/O2441495